Followers

APA NAK JADI NIE?????


habisss..........plan semua x menjadi....macamane nie...da xde hati da nk kemana-mana...gerrraaaammmmmmmmmm!!!!! salah siapa sebenarnyer...??????????? apa tindakan seterusnyer..hmmm linda pun xtau...kenapa masalah mesti ada setiap apa perancangan yang dibuat...apakah hikmah disebaliknyer yang kita x tau kan...

Sempat la lin usha ape die cara terbaik untuk mengatasi masalah..ni la resultnyer...


1) Biasakan diri berada dalam keadaan berwuduk

2) Perbanyakkan membaca Al-Qur’an

3) Banyakkan Solat Sunat

4) Selalu berdoa kepada Allah

5) Bersangka baik dengan Allah

9) Hargai kebolehan diri sendiri

10) Cintai diri sendiri

p/s:renung-renungkan laaa..........
hari ni......buat nota,pas 2 study sikit...tp boring pulak...sebab kawan2 sume melelapkan mata dwg yang x tahan mengantok tu...hehe..mcm2 gaya la.....seronok tgk dwg tdo...tp lin xboleh nk join dwg....mengadap laptop ni saje...cadang minggu ni nk ke penang jumpa dengan b.....tp mungkin x jadi kot...sebab td ade kawan offer tdo kat umah die 9-12 aribulan...sooo...fikir balik baik pergi jumpe hubby sayang lepas exam kan??......(sabar la ek b...walau lmbat sikit t kite jumpe...) da bape bulan kitorg x jumpe...rindu mmg la...nk buat cmne...masing2 ade komitmen...
list study week
1)wat nota database n hci
2)study malam2(baru feel)hehehe
3)tgk contoh soalan final
4)wat exercise
5)jgn lupa solat n mengaji
6)jawab exam ngn tenang

good luck untuk sume rakan seperjuangan lin....for my hubby really2 miss u....



love u forever





layan jap...nk cari lagu len sekali terjumpe yang ni..baik..punyerrr zaassss.....
penyanyi:ALIF SATAR
tajuk:CUKUP INDAH
(layan jiwang tuuuuu....)
Hari ni.......knapa org susah nk pcaye kite nk phm kite....n sumenyela kan.....best ke bercinta???..menangis dalam hati sape yg tau kan?...selama mane kita boleh bersabar...zalim ke kite ni...xde sape yg boleh faham....org lain xtau betapa sayang kite kt die....

jalan terbaik yang perlu dibuat sekarang berdiam diri...(walau rasa mcm xptt tpi...hati yg minta...jd tunaikan...)


Ya Allah…
Seandainya telah Engkau catatkan…
Dia milikku tercipta buatku…
Satukanlah hatinya dengan hatiku…
Titipkanlah kebahagiaan antara kami…
Agar kemesraan itu abadi…

Ya Allah…
Ya Tuhanku yang Maha Mengasihani…
Seringkanlah kami melayari hidup ini…
Ketepian yang sejahtera dan abadi…
Maka jodohkanlah kami…

Tetapi Ya Allah…
Seandainya telah Engkau takdirkan
Dia bukan milikku…
Bawalah dia jauh daripada pandanganku…
Luputkanlah dia dari ingatanku…
Dan periharalah aku dari kekecewaan…

Ya Allah ya Tuhanku yang Maha Mengerti…
Berikanlah aku kekuatan…
Menolak bayangannya jauh ke dada langit…
Hilang bersama senja yang merah…
Agarku sentiasa tenang…
Walaupun tanpa bersama dengannya…

Ya Allah yang tercinta…
Pasrahkanlah aku dengan takdir-Mu…

Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan
Adalah yang terbaik untukku…
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui…
Segala yang terbaik buat hamba-Mu ini…

Ya Allah…
Cukuplah Engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku…
Di dunia dan akhirat…
Dengarkanlah rintihan daripada hamba-Mu yang daif ini…
Jangan Engkau biarkan aku sendirian…
Di dunia ini mahupun di akhirat…
Menjuruskan aku ke arah kamaksiatan dan kemungkaran…
Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman…
Agar aku dan dia sama-sama dapat membina kesejahteraan hidup…
Ke jalan yang Engkau redhai…
Dan kurniakanlah kepadaku keturunan yang soleh dan solehah…

Ya Allah…
Berikanlah kami kebahagiaan di dunia dan akhirat…
Dan periharalah kami dari azab api Neraka…

apa yang perlu linda buat???...............
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...