Followers

Selamat Tahun Baru Cina nyer Puunnn...

assalam..ayarkk..pejam celik pejam celik..terbeliakkk biji mata :P dah sampai nye pun raye cine...SELAMAT TAHUN BARU CINA..Gong xi fa choi!!!....satu malaysia ma..semua sambut cina india melayu...(yang selalu xsedor diri melayu la suke mintak angpow..padahal bukan raye korang pun kann....(kelip2).haha...cube korang terbalikkan kalau raye Aidilfitri ada tak orang cina mintak angpow kat kite..hahaha...tapi apa pun kalau ada yang da bagi tu amik je la kan..rezeki kata orang jangan ditolak.....menurut kepercayaan diorang tahun ni ialah tahun naga air...(ade ke??? selalu naga ada api je erk....heeee....) layan je la......




Okey nak sambung makan limau lagi sebijik daaaa....

Tahun baru,Azam baru,Semangat baru


Assalam aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2012..walau agak terlambat sikit..tapi nak ucap jugak..)

Tajuk pertama:Selamat menjalankan azam tahun baru kepada korang semua( bagi yang ada azam je..yang takde duk la nganga jer..:P )

Tajuk kedua: Azam tahun lepas laksanakan tahun ni kalau belum terlaksana (mana yang nak kawin leh la jemput......)

Tajuk ketiga: Terima kasih kepada para follower dan reader yang membaca blog ni..tanpa mengira pangkat,muda, tua....sokongan anda amat dihargai..dan diharap akan terus menyokong sehingga ke akhir hayat blog ni...

Tajuk keempat: mendoakan korang semua lebih berjaya pada tahun ni...:)


Tajuk yang da tak ada tajuk : Selamat melayari bahtera hidup pada tahun 2012!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...