Followers

Selamat Tahun Baru Cina nyer Puunnn...

assalam..ayarkk..pejam celik pejam celik..terbeliakkk biji mata :P dah sampai nye pun raye cine...SELAMAT TAHUN BARU CINA..Gong xi fa choi!!!....satu malaysia ma..semua sambut cina india melayu...(yang selalu xsedor diri melayu la suke mintak angpow..padahal bukan raye korang pun kann....(kelip2).haha...cube korang terbalikkan kalau raye Aidilfitri ada tak orang cina mintak angpow kat kite..hahaha...tapi apa pun kalau ada yang da bagi tu amik je la kan..rezeki kata orang jangan ditolak.....menurut kepercayaan diorang tahun ni ialah tahun naga air...(ade ke??? selalu naga ada api je erk....heeee....) layan je la......




Okey nak sambung makan limau lagi sebijik daaaa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...