Followers

Welcome Home...

Haii......assalamualaikum kawan2...nih baru masuk keje sebagai blogger balik..*wink *wink....sebab baru je resign...huhu( ooo da resign pandai kau nak tengok aku balik kan....*kata hati blog aku ni)...kata aku pulak.....da tu je masa yang aku ada...(alasan x boleh pakai ekau ni linda ooiii)...:P apapun..bukan aku x tengok langsung blog ni..tengok...kalau aku rasa sedih lagi la aku selalu tengok....ntah knapa...okey mula la balik kehidupan sebagai penggangur....keje yang aku dapat hari tu pun bukan xbagus tapi ada beberapa faktor yang membuatkan kita terpaksa memilih untuk berhenti....semoga Allah memberi rezeki yang lebih baik untuk yang akan datang....turun naik perjalanan hidup Allah dah tentukan....yang penting jangan berputus asa...Kalau kita bukan yang terbaik semasa berlumba-lumba untuk lekat di rahim ibu....kita x kan diizinkan keluar didunia ini...dengan itu berusaha untuk mencapai cita-cita masih belum terlambat....



p/s:sape nak join group penganggur sila isi borang..:P

2 comments:

chocolatePink said...

oit lindaknl aku lg x..k da lupe kawan wei..hehehe....

mss fix89 said...

hehehe...yup kenal la....:) jalan2 tgok blog ke.hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...