Promotional Tools

Followers

TAHNIAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ape kena erk??? tetiba jer...hehe..boleh menarik nafas lega...dan senyum kambing berhari-hari....:)....kenape? kenape?

result periksa ku telah keluar..setelah politeknik-politeknik seluruh malaysia bersetuju dan memerintahkan 26.11.2010 adalah tarikh serentak pengumuman keputusan peperiksaan akhir semester sesi julai 2010...ape lagi!!! ke"jem"an traffik internet telah berlaku...tapi berkat kesebaran aku menunggu untuk menerjah masuk ke laman web PUO akhirnye membuahkan hasil lumayan..AKJ sekali lagi(ni kalo kat u dwg kate dekan la huhu)....catatan rekod kedua terbaik nih...ape-ape pun bersyukur alhamdulillah kepada ALLAH taala dengan izinnya....dan.......tahniah juga kepada rakan-rakan seperjuangan yang bersama-sama mengharungi suka duka penat lelah(macam berlari jerr...hampesss).



flashback balik:

akma:waktu:pagi2 buta(ayam x bangon lagi)haha.....linda!!!!! tahniah.....

aku:dengan mamai(air liur basi pun ade lagi).....ngarut pagi2 buta cakap tahniah ngigau aperrrr???.....letak balik enset...



10 saat kemudian

aku:baca balik mesej.....(result kuar da!!!!!!) dengan perut yang masih sakit...mata yang kelam-kelam nampak.....rambut serabut...aku terus capai laptop...laa ni aku xkira jadi pe yang penting aku dapat tengok keputusan aku sendiri dengan pueh hati......lalalalalala....
dengan line celcom ber"gprs":edge" aku sabar menunggu.....

jeng jeng jeng...nah cgpa 3.59 n lulus sume subjek..yezzzz....(terlompat-lompat den)

hadiah untuk mak n abah bagi sem ni........:)


Ape ape pon...............aku ade 2 sem lagi yang kena diredah....so???? berpijak dibumi nyata(ape selama ni duduk kat planet pluto kerr) usaha kena lebih giat...sebab semester yang akan datang mestilah lebih mencabar.......PROJEK??????? alamak tak fikir lagi nih.........okey la...jumpe next entry yup.........adios amigos......
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...