Followers

Bangunan Tertinggi di dunia



Burj Dubai...lagi bangunan tertinggi didunia yang akan mengalahkan semua bangunan yang ada kat dunia ni...meh tengok ranking dia...muncung puncak bangunan yang tajam tu burung bertenggek kat situ pun boleh mati...(eh sampai ke burung setinggi tu..huaaaa)......agak2 berapa juta lif diorang nak gunakannnnn.....tangga pulak berapa ratus juta haih......






tuu kan..kalah pun menara petronas malaysia....ngan taipei....

yang ni pulak fasa pembinaan setiap tahun....





ade lagi ke yang tertinggi selain menara burj dubai ni...rasanye ni paling tinggi kot setakat ni....kalau ada lagi nanti aku post len erk....hehehe....

*sepandai-pandai tupai melompat akhirnye jatuh ke tanah jugak(tersembam ke bawah tanah lagi...)...:)

2 comments:

Sunah Mohammad said...

kat atas tu ade restoran tau! restoran tertinggi di dunia...:)

tapi ade yang lebih tinggi dari semuanya...DIA Maha Tinggi.. ;)

mss fix89 said...

owh...ye ke......ade restoran...

btul tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...