Followers

KEINDAHAN NUN JAUH DIATAS..........

Sungguh agung ciptaan tuhan....bumi dan alam semestanya amat mengagumkan....

dulu kecik2 aku suka tengok langit....tengok bintang...tengok bulan.....mak aku cakap bulan tu cantik ...tapi bila aku da besar sikit da belajar sains baru aku tau mak aku tipu(aaisssshh ..tak baik kate g2...)yela sebab bulan berkawah-kawah...boleh ade volcano lagi kan..hehehe....aku tanam niat nak pegi bulan nak pergi angkasa..aku nak jadi orang malaysia pertama pegi sane...(huh tapi dr muzaffar tu dah amik alih tempat aku dah...aishhh terbantut cita-cita aku.....tetttt)...So aku terpaksa wat cita2-cita len la kan........




























haa yang ni aku nak naik benda ni dulu sebelum orang len....kalau tak aku tak tau nak wat cita-cita ape dah...(huhu)





*kita senantiasa dilihat walau dimana kita berada....:)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...