Followers

MELAWAT SEBAB RINDU...

Salam...kawan2 semua...rindu kat blog ni yang da lame tak dijenguk...kekangan masa(alasan!! ait bukan lah..memang aku tengah terkejar-kejar tak de masa...tangan aku memang gatal nak menulis tapi...kegatalan itu aku laksanakan pada kerja2 projek,tugasan yang melambak,program2 yang akan dibuat...aishhh...boring lerrr....satu hari paling tidak aku boleh jengah 1 blog lepas tu kawan aku katil sebelah (ko da siap keje ni ke belumm!!) dushhh...aku tak suke buzy macam lebah>>>>

aku akan kembali selepas kesibukan 2 minggu ni nanti...ada kesempatan aku jenguk korang semua erk......terima kasih sebab sudi baca kat sini.:)

ADIOS AMIGOS :)



2 comments:

ButikUmmi said...

salam kenal..
lwt2 la blog sy yea..

mss fix89 said...

okey..tq melwat blog ni..akan berkunjung kesana..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...