Promotional Tools

Followers

Yeay SPM da kuar!!

Bukannya permainan tetapi penentu masa hadapan


Hai kengkawan..macam aku pulak yang macam ambik SPM haha...benda tu dah berlalu da beberapa tahun lepas....macam tak percaya je da lame dah kan??....kejap nye masa berlalu erk...aku ingat lagi...mandi tak basah.tido tak lena...makan tak lalu tapi kalau ada udang masak sambal kat depan aku...pedulikan jer dengan perasaan tu yang penting aku nak habis kan sambal udang mak aku tu hahahaha...(terima kasih mak...sedaappp sangatt)...bila dah kenyang terfikir balik...huahuahua....aku cukup tak suka perasaan berdebar-debar sammpaaaaaaaaiiii sekarang....(huh)..lepas dapat result barulah lega...(semacam lepas minum 100 plus waktu panas..heeeeee)..straight to the point...aku nak ucapkan TAHNIAH kepada adik aku yang no 3 iaitu Rafidah dengan keputusan SPM beliau..(lepas ni belanja akak KFC!! ) eh eh patutnye aku yang kena belanja..haha...nak tau macam mane orang nyer...



haa ni la dia yang mulut becok macam bontot ayam...hahaha

kalau die tau aku kutuk dia dalam ni memang aku kena kejar keliling umah....dalam family memang dia agak matang dibandingkan dengan adik beradik yang lain termasuk aku haha.umur aku je tua...congrate dik...nanti hadiah bagi kat kamu coklat cadbury je cukup.. tak pun bontot ayam goreng kat pasar malam!! heeeeeeeee......


KEPADA SEMUA YANG MENDAPAT RESULT CEMERLANG DALAM SPM TAHUN NI TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA ANDA SEMUA..BAGI YANG KURANG JANGAN PUTUS ASA REZEKI ANDA TETAP ADA...:)


*lain orang lain cara lain pemikiran dan lain tindakan.be your self



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...