Followers

Tiba-tiba bila dah hilang..




haii....dalam blog kita menulis..memang tangan jer yang bergerak kan..kat luar kita berkomunikasi dengan suara untuk berinteraksi(ushhh ayat skema..heh)kalau tiba-tiba anugerah suara yang kita ada tu kan ALLAH tarik balik macammana....?? pernah korang tau perasaan orang yang bisu...pernah kita faham apa yang diorang cakap dengan bahasa isyarat kalau tak tau dan tak de ilmu...
jom kita belajar sikit2 la kan apa yang diorang cakap...sekurang-kurangnyerr tak banyak sikit pun kita dapat bantu diorang kalau diorang memerlukan pertolongan...kalau tidak dia nganga tercengang kite pun sama duk ha ha ha(terangguk-angguk).....last2 mulut boleh masuk lalat kalau duduk tepi tong sampah...(da xde tempat len ke aku nak cakap..heeeeeeeee)

meh meh belajar....BAHASA ISYARAT..












haaa...da habis belajar....kalau tak nak tengok pun, tengok la sikit-sikit..jeling2 juling pun takpe..mana tau satu hari nanti kita perlukan benda ni kannnn.....


*Hargailah apa yang kita ada sekarang dan jangan menyesali bila dah hilang.....:)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...