Followers

Kebangkitan pahlawan tanah air

Neong...neong..salamm....u oll semua...wah wah lama tak mengadap dan melayari dunia internet(fuh da macam duk kat rimba penuh kehijauan..)...2 weeks..makkk oiiii..lama tak update...lame ke ek..muahhahaaahahaha..(jahat betul gelak....)...komitmen yang semakin tinggi...haha..(macam orang keje koporat lerr pulak)...biar je la erk...yang penting aku nak kongsi benda ni ngan korang semua....

kemunculan hang tuah,hang jebat,hang lekir,hang kasturi,dan hang lekir ke tanah melayu semula...!!

PROTON LEKIR

Kereta yang ni kalau aku bawa sorang menyusuri tepian pantai..(fuhh ayat skema..) dengan tiupan angin sepoi-sepoi semput...hee..pakwe lalu sebelah pun leh tercabut tayar motor.haha...(berangan je la ko ni ek!!!)


PROTON KASTURI

jenama yang ni..tengok rekabentuk aku tak berapa nak minat sangat la(ko ingat senang nak rekabentuk kete...komplain je tau...kan..) da memang aku tak minat la....dia macam ala-ala sopan sikit...nanti malu-malu kucing nak naik..hehe


PROTON JEBAT

Yang ni apa pulak erk...okey la not bad kan...cuma dia banyak lubang-lubang angin...sape yang banyak angin tak boleh naik kete ni hahaha.....


PROTON TUAH

Tuah..bila nama da tuah memang nampak gah..elegen..smart..boleh lawan ngan kete import dah...pas ni hang tuah moden boleh bawa puteri gunung ledang(aku ler tu...wekkkk) jalan2 satu dunia eh 1Malaysia ngan kete ni..hehehe...


PROTON LEKIU


bila erk aku dapat pakai yang besar macam ni...tunggu aku da ada cucu cicit piut miung(eh ade ker..???)....baru boleh muat satu mpv ni kan...hehehe.....

TAHNIAH..kepada proton kerana membangunkan rumah tangga..tersyasyul la nyah...membangunkan konsep kereta yang mengikut era kemajuan teknologi kini...


*Sokonglah barangan buatan tempatan.....:)



1 comments:

kay_are said...

lekir paling style sekali!! ske lekir!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...