Followers

Maharaja Lawak Mega hot..

Pentas maharaja lawak sememangnya panas dengan kontroversiri- siri oleh orang yang sememangnya korang semua da tau...mustahil la tak tau kan...:) (tapi kalau korang tak tau pun lagi baik sebab nanti wat tambah dosa je mengumpat pasal diorang...) hehehe...yang penting kumpulan boboi memang terbaik...aku sangat suka yang ni..tengok banyak kali still lagi best...tapi tak tau la kalau ada yang lagi best.... Aku memang sengaja nak letak video ni kat sini sebab diorang comel..hehehe...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...