Followers

Peperiksaan Menengah Rendah

Keputusan peperiksaan PMR meningkat pada tahun ni....TAHNIAH!! kepada adik-adik yang ambil peperiksaan tersebut....makin ramai yang pandai-pandai maksudnya dunia akan semakin maju..pelapis generasi akan datang, akan terus melangkah tanpa toleh kebelakang..(kalau toleh belakang je nanti tak pasal-pasal langgar orang pulak...huhu)..yang sangat membanggakan orang OKU jugak x kurang yang cemerlang...syabas.. p/s:Sebenarnya nak ucap tahniah je kat diorang tapi berjeler pulak menaip..hehehe..nah hadiah untuk korang....
Bagi yang kurang berjaya..usaha lagi kejayaan sentiasa menunggu anda...sama ada nak atau tak nak...:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...