Followers

Terlepas peluang ke x??

Nuffnang anjurkan kempen TAK NAK merokok...x percaya?? boleh tengok direct laman web nuffnang..ataupun tengok je kat sini...tau korang suke jalan pintaskan hehehe....syarat die simple..jangan lepaskan peluang...agak lumayan hadiah die..lepas la wat bayar bil ke,makan besar ke,kfc berkotak-kotak..mcd sebakul durian...hehehe...aku nak masuk tapi kamera breakdown!!..nak guna kamera enset  macam x berape nak best kena fikir 30 x.....duit bakal melayang lagi.........nak xnk kena betulkan(Adeiii....)..da tu nak lepaskan permintaan hati aku wat la macam ni..paling tak aku tolong nuffnang promosi diorang punye kempen kan....jom ramai2...kepada para perokok ingatla orang tersayang dan diri sendiri....(kalau nk merokok jugak duduk dalam kotak kedap udara ,sekurang-kurangnye x membahayakan orang lain..xpun rokok dalam air..hehehehe) kaedah lain korang boleh gunakan rokok elektrik.


p/s: Jauhilah kamera anda dari terkena hentakan atau jatuh...(da jatuh ditimpa cempedak)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...