Followers

Anugerah Juara Lagu sape menang????


Jeng jeng jeng....pastinyer ramai para penyanyi tersohor dunia malaysia berdebar- debar menanti hari kegemilangan diorang sume kan.......All the best for u oll....aku tak sabar nak tau sape juara die...yang penting pakwe-pakwe hensem aku mesti menang..wekkkk....(kalau tak menang aku pakse jugak suh menang..hahaha......)

yang penting faizal tahir terbaikkkk.....(sape tak suka dia angkat tangan!!!! aku nak kejar keliling rumah hehehe)



Gaya die yang memang buatkan perempuan cair beb....suara yang power bak buluh perindu...(dah dah cukup la linda oiii.....) tapi.....die tetap.....heeeeeeeee

Meh tengok giliran senarai penyanyi yang akan buat persembahan gemppaxxx..






yang ni para pengacara yang akan menggemparkan malam AJL

kecoh la kalau si ally ngan si faizal ni ada...lagi pening si bunga tengah-tengah tu..wawawa....

Info penting AJL

Tarikh:9 Januari ini

Tempat:Stadium Putra Bukit Jalil

Lagu:14 buah lagu




Pesanan iklan berjalan-jalan

*Belajar bersyukur ketika mendapat keuntungan dan belajarlah tersenyum ketika menghadapi kerugian...:)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...