Promotional Tools

Followers

BILA OTAK DIPROGRAMKAN



Cuba korang baca ni...pernah tak tulis atau cakap macam ni..

******************************************************************
hari ni otak aku berkecamuk mengeluarkan beberapa baris syntax error
kawan2 ku tgk aku semacam.. lalu berkata sesuatu pada ku
kawan ku ckp "kaw taip nih pada system"
./die [passwed]
atau
taip ini
/os shutdown
aku terdiam..
terus ku katakan pada kawan ku
kalu aku taip begitu.. bagaimana server2 lain hendak beroperasi?
tanpa otak aku. hati jantung, paru2 pon xberfungsi.
sementara itu aku cube menaip di system
adoi salah paswed .. dem..
database ku telah tercemar dengan
kasih sayang aku pada seorang awek(mungkin korang kenal)
lalu kawan ku berkata lagi
jika kaw xnak buat camtu
kaw tekan je butang restart
aku berkata pada kawan aku
"maksud kaw, aku mulakan hidup baru k?"
"ya" katannya..
"dengan siapa?" aku bertanya
"diri kaw seorang" kata kawan ku
system dan database ku berkecamuk amat teruk skali
ku amat sayang padanya.
tp apakan dayaku
database aku tidak boleh bridge dengan hati nye seorang insan yg bernama yan.
aku berkata pada diriku
"jgn mudah putus asa"
maka lalu ku installkan beberapa program penting
pada system diri ku
..
program2 yang telah di-installkan
1. memory recover
2. anti hasut
3. heart backup
setelah program2 tersebut ku install kan.
lalu aku mengSMS nye.(seorang insan yg ku amat sayang)
aku berkata padanya
kasih sayang ku pada mu tiada ping time out
walau apa pon yg terjadi
aku tau bile diri ku /join hatimu
system diri mu memberi jawapan padaku sperti ini
(this heart is restricted)
ku tahu diri ku tiada xs disitu.
ku tetap tunggu sehingga dapat xs.
aku mahu diri mu tahu bahawa diri ku bukan seorang begger xs
tp.
ku tetap setia dengan ruang system mu

kasih sayang ku
hanya untuk mu

***********************************************************

heart backup telah disimpan di satu sudut hati ku

memory recover still in progress dan akan bejalan..sehingga lah hayat ku tiada
anti hasut begitu juga walaupon tiada patch dan upgrade.
kerana program ni ku cipta kan sendiri sebab code2 ni aku sorang je yg paham

hati ku tidak remuk tp.
sebenarnye
cume
database ku xleh nak diBRIDGEkan ke hati die.
entah kenape

aku tidak dapat lagi xs utk memasuki system dirinye
maybe.

aku rase
maybe
aku ni terlalu cepat
.
xpe
aku xkan give up
walaupon begini
tetap akan ku tunggu sehingga ACCES GRANTED.
harap2 korang2 yg membace ni berdoa untuk ku
walaupon aku tau
jodoh di tangan Allah s.w.t

*********************************************************************

^^PETIKAN DIAMBIL DARI HIDUP SEORANG PROGRAMMER

Harap-harap korang faham apa yang die cakapkan tu yerr..memang banyak bahasa komputer...nanti tak faham angkat tangan yerrr....cikgu terangkan...hehe...sape kate proggrammer tak boleh bercinta..ternyata mereka setia.hahaha....

pernah tak buat luahan hati macam ni....hehe..very the program....(satu hari nanti nak try wat gini jugakla...haha.....:).....ni pun tengah amik angin sebelum sambung study untuk test JAVA sok...hehe...keadaan aku tengah macam ni....


pinjam gambar adik ni kejap...dia kata boleh...heeeeeeeeeeeee

*Buffered reader stdin =new bufferedReader(new inputStreamReader (System.in))
{
System.out.println("tiada apa yang senang dalam dunia ni...:)")
}


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...