Promotional Tools

Followers

BLOGLIST BLOGGER 2011



Salam sume...(^^) buat muke terkejut orang utan....wawawa..ketidak sangkaan telah di tag oleh salah seorang blogger alam maya ni hehe....cik shida...1st time join ni sebab tak sampai hati tak nak buat penat cik shida tag kat kite an....so kena la belajar join segmen2 ni.....hehe...tq ye cik shida..:)

aku kena ikut syarat yang dibagi pulak nih....(tak ikut nanti habis kena tampar 18 kali ngn

cik diana owner segmen nih...) sape2 nak join klik je kat nama di erk....die wat sempena besday die...semoga panjang umo murah rezeki..ramai anak cucu cicit...bertambah sihat...dan bertambah manis...dan kurangkan gula dalam minuman..(hehe......kalau xde kena mengena tu jangan marah yerr...)

syarat yang pertama..

nama biasa panggil je linda...nama penuh norlinda...(nama sejak dari kandungan mak) nak panggil lin pun boleh....keluar dari perut pada tarikh 15.06.1989(haaa ingat t leh bagi hadiah banyak2).merupakan anak emas,perak,timah dalam keluarga.hahaha....anak sulung merangkap pertama,utama dan semua yang satu la an. daripada 6 orang adik beradik(setengah dozen wawawa...)... berkhemah kat muar johor.....(rumah lerr...) masih belajar kat politeknik ungku omar....cukup ni je kot an an an.......


dapat nama blog ni masa aku tengah duduk sorang-sorang kat depan pantai kg aku.hehe...

bila nak tukar nama blog????...setakat ni tak de idea lagi nak tukar nama blog ANUGERAH KEHIDUPAN ni....sebab selama ni aku setia dengan nama ni....kalau tukar mungkin masa tu otak aku da berhenti berfikir...hehe..


Selamat berkenalan kepada all blogger kat luar sana.....kalau ada salah dan silap harap maaf...sebab ni kali pertama join segmen macam ni....tujuan mewujudkan blog ni sebab ingin berkongsi pengalaman.. cerita ceriti...menambah kenalan....dan memampatkan ilmu bersama kalau ada yang cetek kita dalam kan..kalau ada yang rendah kita tinggikan....kalau ada yang sombong kita ramahkan....kalau ada yang kurang perisa kita tambah ajinomoto....:)


*cik shida linda da buat daa.......nak tag jugak kat shellya,jayjay,iszmasz

5 comments:

Cik Diana said...

thanks jOin.. jOm knl ngan blOgger lain plak..

mss fix89 said...

welcome ck diana..:)

Anonymous said...

salam kenal kak lin ^^

oshin said...

dtg serbu belog awk . salam kenalan jugak. sy follow awk ;)) wink2

Anonymous said...

buy zolpidem zolpidem side effects during pregnancy - where to order ambien online

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...