Promotional Tools

Followers

Apa itu HEARTBEAT??

www.Heartbeat.my...ni time aku dok berjalan-jalan kat alam maya ni terjumpa pasal benda ni mula2 wat tak endah je kan..bila aku merayap punya baca punya baca...dah tau dah apa kelebihan benda ni...korang boleh klik kat bawah ni atau kat bawah header aku untuk join benda ni...




benda ni lebih kurang macam nuffnang tapi tak akan menggugat status glitteri korang kat nuffnang.sebab dia bukan pesaing bagi nuffnang..aku pun was-was jugak mula2..tapi lepas aku baca terus aku daftar....hehehe...heartbeat akan bayar based on click pada iklan heartbeat tu...pape pun kita explore kita try...kalau menjadi rezeki passive income kan...???...


Ni cara heartbeat bagi kita income...




bila korang da tekan banner kat atas tadi,pas tu akan kesini..



klik pada gambar yang aku arrow kan tu yerrr

kemudian,akan keluar begini..



korang boleh create account..:)


kalau korang boleh pasang nuffnang kat blog korang maksudnyer korang akan faham macamana nak pasang iklan heartbeat ni kat blog..lebih kurang sama je.. korang kena join affiliate iklan diorang.


yang aku bulatkan tu lepas korang daftar akan jadi macam tu..sebelum daftar dia cakap join Hb affiliate....korang klik situ dan isi form lagi sikit dan seterusnya korang akan faham....:)


SELAMAT MENCUBA DAN SAMA2 KITA MERIAHKANNYA.......


*Tiada apa yang kita akan dapat dengan hanya goyang kaki sahaja segalanya bermula dengan satu usaha...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...