Promotional Tools

Followers

DUA RIBU SEBELAS!!!!!!


waaaaa(nangis guling-guling)........miss tarikh penting untuk update...1.1.11.......hehehe.....all blogger aku pasti ramai da wat pasal entry tahun baru nie.....sebab aku masuk blogwalking jer ramai yang wat pasal 2011 nih(naik pening-pening lalat dah aku nak baca.huhu)....wish u all the best untuk azam baru.....!!!!...cakap pasal AZAM...setiap kali datang tahun baru nak wat azam baru abes azam tahun lepas yang x tercapai macam mane??????...(haa sape nak jawab cikgu bagi gula2 sebiji cepattt!!!)

Apa-apa pun...aku nak list kan azam tahun baru...(kalau korang xnak baca azam aku ni toleh belakang)....

1.Nak dapat AKJ lagi

2.Nak turunkan berat badan(wekkk azam kerr..??? patutnye kena naikkan....poyo tol )

3.Nak penuhkan tabung duit syiling nak wat kawin t..(heeeeeeeee :) gatal la ko ni kan...)

4.Nak dapatkan ramai lagi kawan kat blog nie...(sape-sape jer...)

5.Nak dapat pakwe baru(berani mati!!! pakwe aku baca habis kena la ko nanti padan muke!!)...bukan la...azam xnak gado2 lagi da..hehe.....nak bahagia bersama-sama...:)

Yang ni je kot....kalau ade lagi nanti aku tambah..tapi kalau korang nak tolong tambahkan pun okey jugak.....azam taun lepas pun ade yang xdapat lagi.........heeeeeeeee......(telinga kembang-kembang)...


*31.12.2010-1.1.2011 time ni aku pegi pulau pangkor(lama kan aku pegi,pegi taun lepas balik taun nie.hahaha)...tu yang xsempat nak tulis entry pasal tahun baru nie...sebab pergi bercuti!!!....nanti aku tulis pasal percutian aku kat sane erk.....(bestt gile rase xnak balik)


SELAMAT TINGGAL 2010 SELAMAT DATANG 2011


Pesanan iklan tersekat

Semalam adalah sejarah,hari ni realiti dan esok belum pasti..........







2 comments:

KizZ said...

erk..AKJ tu ape ek?

Jom sini,
Back To School

mss fix89 said...

kat u diorang panggil dekan kat politeknik diorang panggil anugerah ketua jabatan...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...