Followers

AKU KATA NI PELIK...KORANG???

Nak kate aku tak de keje...memang selalu aku ade keje....nak kate aku tak de masa...(mmmm rasenye mase tu yang selalu kejar aku hahaha....)...keje aku ari ni google mengoogle...(bahase melayu ko kalo jumpe cikgu bahasa memang kena tumbuk kot....heeeeeee)....sedang doraemon dan nobita bergado....aku sibuk mencari benda ni.........(sila bulatkan dan kecikkan mata anda untuk melihat gambar2 dibawah....).......

ni la aku nak kasi korang tengok ni...gaya topi yang ntah apa2...



korang rasa pakcik ni da teringin sangat nak pakai bulu ayam tak???.....tak pun bulu landak ker???




yang adik manis....(gaya india jual roti cakap) ni...kalo topi dengan baju tu same baik letak baju kat atas topi kan2...merapu la orang ni erkk.....(aku cakap ngn sape??)


makcik salleh putih ni kan kot ye pun sayang sangat ngan ikan peliharaan dia jangan la bawa ikan tu kemana-mana....kang mati susah pulak kan???........



korang rase ni topi ke ape erk....????...da buang tabiat agaknye....kalau taksub sangat ngan rokok pun sorok-sorok la kat celah-celah gigi....( tu pun kalau muat...huhuhu)



ayoyoooo.....rock la makcik putih ni kengkawan.....ade yang tinggi lagi tak auntie pink...kalo ada bagi saya satu erk......:)



cuba la korang teka topi jenis apa nie...???(sebab aku pun tak tau lerrr....)

Bila kita buat benda pelik memang ada je orang yang tengok yang amik perhatian kan?.....bila tak buat apa2 biasa je kan orang tak amik peduli.....

*hari ni aku bengang giler tahap kucing boleh menari-nari.....tadi ade perjumpaan dengan ketua jabatan kan(menyusahkan jerr)....aku ngan kawan-kawan terlambat 1 minit je kedewan...tup tup...kena tahan daaa dengan lecture depan pintu....(muke merah2 tahan geram ngan lecturer 2 xbagi kitorang masuk...)bila pandang belakang ramai lagi yang lewat.....pas tu kitorang beratur la kat tengah-tengah barisan tu...yang malunyer kitorang kena berdiri nyanyi lagu politeknik orang len n pelajar len sume duduk....hampeh betul!!!!........siapla aku jadi lecturer nanti aku balas balik!!!!......(hidung kembang kuncup.....)...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...