Promotional Tools

Followers

MAKCIK MUDA???????

Ahaaa...kenapa tajuk macam 2...heeee(senyum kambing)..nak cite ni..korang pernah x ada pengalaman kena panggil makcik????? sedangkan umur masih muda....cerita bermula dari kawan2 aku...

ni cerita fatin...

scene 1:(amboi macam nak wat drama) 

fatin ni pernah keje cashier la dulu 

die cite tengah syok2 die scan barang tetiba ade satu pelanggan makcik ni dengan anak die....anak die ni merengek nak ape ntah..pas 2 mak die pun cakap tunggu la kejap "makcik" tu tengah scan barang.....(fatin dengan muka xpuas hati bungkus barang macam nak baling je kat muka makcik 2 hahahahaha......)

ni cerita akma....

scene 2:(babak lain selepas cut cut)

akma tengah bawa anak sedara pergi jalan2....

tiba-tiba ada seorang perempuan ni pun tengah bawa anak die..perbualan mereka:

perempuan tu:anak makcik ke???

akma:aah anak......(ayat melayan tapi hati membara.....)

perempuan tu:bape taun da?????

akma:2 tahun..........(ayat selamber)

perempuan tu:nak cube x pakai susu nie.....(promote)

akma:eh takpe die pun ada susu nie.....(muka bengang)...

perempuan tu:macam 2 tak pe la saya jalan dulu ye cik.......

*persoalannye sekarang da tua sangat ke kawan2 aku ni hahahahahaha.....cerita aku pulak kerr....setakat ni aku tak penah lagi sebab aku ni baby face(perasan betoollll)hahaha....bukan apa muka x macam dewasa la senang cakap....tak percaya ker????


 sumber dari mr google

mesti korang ingat makcik ni kan....aku salute giler la die berlakon dalam cerita cinderella  rock beb.....!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...