Followers

PERCAYA ATAU TAK???

Aku tak tau la hari ni aku da tak de keje atau sengaja cari kerja atau da buang tabiat.....huhuuhu...aku menang!!!!!! buat pertama kalinya....hahaha...(gelak sopan....) memang sape tak kenal dengan" lelong.my...." hari nie aku mencuba nasib yang xseberapa baik..hehehe(muka bangga.....)....menang jam tangan dengan harga RM1.00 ke RM2.00.........(buat mata bulat2)...tiada pembidder pun yang melawan harga aku....not bad la jam tu...."EMPORIO ARMANI"...ingat kan nak cari barang-barang lain tapi sebab cuma dalam percubaan aku takk berani la nak melelong harga tinggi-tinggi.....barang kecik-kecik sudaaa.....(mata kelip2)...korang nak tengok ke aku menang apa????..............



Taadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!!!!!!




Ni la barangnyer....aku minat kat warna coklat die 2 jerr(sejak bila ko suke warna coklat linda...!!)....sape minat kat jam ni????aku nak jual..hehehe.......kat dalam lelong tu boleh pilih macam-macam barang yang kita nak atau minat..tapi kena pandai la jangan sampai tertipu okey...(senyum kambing...) ...sape2 yang rasa nak try boleh cuba la..pergi link ni http://www.lelong.com.my


*kalau korang nak try jangan guna harga yang besar-besar...sebab internet boleh jadi apa-apa pun benda yang kita tak boleh jangka....:)(pesanan penaja.....)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...