Followers

NENEK BERSEMANGAT WAJA

Disaat aku kekeringan idea,berjalan-jalan diruangan alam maya....tiba2....

jeng..jeng..jeng...



haa...ni mak nak kate nyah....huhuhu......tabik spring kat makcik nih....(tembak btol2 ya makcik.......) entah dia paham ke tak aku cakap...heeeeeeeeee.....ni dulu kecik-kecik pmr tak sempat amik kot...tu yang jadi army tak diiktiraf kan??? da da...keje nak mengumpat orang jerrr.....tapi kalau yang ni macam mana pulak....?????



korang rasa-rasa mat-mat rempit yang naik motor secara profesional peringkat tertinggi layak tak guna macam nie...comfirm!!! kadar pencemaran asap turun secara mendadak dan pencemaran bunyi menurun tanpa menggunakan brek!!! apatah lagi kadar kematian di malaysia (hanya cedera ringan je paling tidak pun kan?????)


*hidup ni penuh pancaroba.......lukiskan lah ia dengan sebaiknya.....:)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...