Followers

ROMBONGAN CHE KIAH MENUNAIKAN UMRAH

Fuhhh...dengar tajuk da ngeri....(kenape erk....???) setelah "Hantu Kak Limah Balik Rumah" meletup-letup bagai bom di hiroshima.....kutipan setelah melebihi RM3 juta...wah wah tahniah ye mamat khalid....(pengarah filem terunggul yang boleh membuat orang kering segala air dalam badan bila tengok filem die....) tajuk kat atas tu bakal dikeluarkan filem tersebut arahan beliau....korang ingat lagi kan cerita Rombongan Che Kiah Ke Sukan Komanwel dan Zombie Kampung Pisang...(nenek ngan atok yang tengok pun leh tanggal gigi.......lerr....)...tunggu la kemunculan filem die yang seterusnya.....pada aku beliau memang seorang pengarah yang sangat-sangat kreatif...(tabik spring kat die.......:)..)


Rombongan Che Kiah Ke Sukan Komanwel


(Kecoh betul...)


Zombie Kampung Pisang...


(Perhimpunan hantu-hantu sedunia)


Hantu Kak Limah Balik Rumah


(kot ye pun sikat la dulu rambut tu kasi rebonding...)

Entry ni khas untuk mamat khalid yang aku dan kawan2 seangkatan aku jumpa malam tadi kat ipoh parade......:)






*macam biasa lerr...pesanan penaja

Sokonglah industri perfileman tanah air(walaupun kadang2 ade yang hampeh) tapi kebanyakkannya puas hati jugak...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...