Followers

UNTUK APA SEMUA NIE????

Apa sebenarnya blog nie???? bila boring baru menulis....ada cerita baru nak tulis blog...sakit hati ke baru nak tulis luahan hati kat blog???....tak da benda nak buat da ke baru buka blog...???....diari hati ke hati ke blog nie...???untuk cari kawan ke blog nie...???....untuk buang masa ke blog ni????...

Bagi aku dunia blog ni unik...sebab apa dan bagaimana????(apa banyak sangat tanda soal kau ni linda oooiiii...)

==>Tempat berkongsi pendapat

==>Tempat mendapatkan berita terkini

==>Tempat berkongsi ilmu

==>Sebagai backup(?????)kalau kita tulis kat kertas segala apa pun hal....kemungkinan akan basah kena air...koyak...terbakar.....dan lain-lain......so? sume sejarah kita akan hilang...(cehhh...macam sejarah dunia jerrr nak dibukukan.....)

==>Satu seni....(teringat pendidikan seni pulak kat sekolah dulu...uittt ade kena mengena kerrr???)

==>Semuanya hanya blogger je yang tau...


da...da jangan tensen2(perosak bahasa melayu.....) meh tengok nie...


kalau aku nak 1 benda nie boleh tak kat malaysia...........(sah orang kata aku bek nek kucing jerrr..huhuhu.....)


*HARGAILAH SEBUAH PERSAHABATAN.............................:)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...