Promotional Tools

Followers

MEH LA LAWAN!!!!!


uit uit sabar2...nape marah2 ni(rilek la bro......huhu).......merapu lagi...satu hari ni penat uuuu uruskan orentasi pelajar sem 1....kes buli membuli ni memang best...senior la katekan.....(angkat kening sikit 2 kali....cewahh).....ikutkan malas nak uruskan diowang ni..macam-macam ragam....(cekak pinggang).....ada tu mulut macam laser...ada tu mulut macam makcik jual ikan kat pasar(lelong2 dua singgit dua singgit...)....ada tu aku baru cakap sikit da macam itik ngan ayam nak bertelur da bunyi kat belakang(kalo boleh nak karate je senang sikit)....yang sakitnya pun lain....aisshhh x larat aku nak melayan aiihhh....nak buat macam mane sebahagian dari tugas aku.....(ada gaji xpela jgk padan muka ko linda!!)........so adegan membalas dendam.....aktiviti membuli aku dan kawan2 aku buat....

1)Jalan2 itik sambil tutup  mata....(da macam itik pulang petang da aku tengok hehehe)

2)lompat bintang dan lompat kanggaroo(memang sebijik la...haha)

3)baca doa qunut(yang ni memang banyak budak laki fail....upss sori ye kaum adam....)

4)lompat katak(fuhhh kalo tengok dasyat!)

5)menari zapin ( kalah siti nurhaliza.....ada kena mengena ker??)

6)Berlakon(ushhh memang ramaii yang berbakat...lepas ni rosyam nor boleh bersara daa...)

memang gelak sakan la.....(suke erk buli orang........yele dulu aku kena lagi teruk huhu...)

aktiviti explorace yang cukup mencabar bagi diorang......apa2 pun SELAMAT MEMASUKI ALAM STUDY PENGAJIAN TINGGI UNTUK KORANG SUME...pengalaman yang kita dapat sekarang tidak mungkin kita akan dapat pada masa akan datang.......

p/s sampai sini dulu la erk....nak tido dulu letih daa(zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...