Followers

MESTI ADA YANG TAK KENA

Aku nak cakap benda ni je ari nie....

"orang yang selalu mencurigai orang lain sebenarnya dia sendiri adalah orang yang tak boleh dipercayai"....



Nak sajikan korang dengan benda ni.....:)






Pernah ke ini terjadi terjadi kepada anda semua.......??

sungguh tidak menyelerakan sekali hahaha.......teruk la monyet-monyet ni
kalau tak de baju sekalipun pegi la beli kat pasar malam ke kedai runcit ker.....
kalau da monyet pakai baju dengan nak pakai kereta manusia nak pakai ape..???
(huuuuuaaaa)



*pesanan penaja bersekutu
tak semestinya kita cinta dan sayang kan orang tu dia akan jadi milik kita...cukup sekadar kita dapat tengok die bahagia.....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...