Promotional Tools

Followers

MAIN KEJAR-KEJAR BERSAMA...

kekangan masa terus mengejar dan mahu membunuh ku!!!..Kelas da bermula hari ni dengan penuh semangat dan cita-cita tinggi....(huhuhu.........bermulanya saat yang kesibukan.....)...dengan muka yang penuh bengang ari ni aku da dapat assignment!!!!.......bak kate seseorang kita kena gunakan masa dengan sebaiknya....tiada perkataan tiada masa jika hendak menjadi blogger berjaya.....(blogger ni aku selalu terjah blog die.....blog die bermula dari huruf B....)(teka cepat2 aku bagi duit raye....)....seronok hari ni masuk kelas sume belajar benda baru.....yang paling best aku belajar install UBUNTU dalam virtual machine...(ape benda  ni erk....????) wahh pengalaman baru tu....selama ni aku cuma reti install windows jerrr....(malunyerrrr.......tutup muka....)...biaq pi la apa orang kate yang penting.....carilah ilmu hingga kenegeri china...kalau nak ke negeri jepun macam mana yerrr.....(muka blurrr).....UBUNTU ni sejenis open source selain yang kita kenal windows....kat bawah ni aku carikan macamna persekitaran UBUNTU ni.....(kalau minat tengok tak minat pun jenguk-jenguk).....


Sebelum aku pergi meninggalkan ceramah aku pada hari ni.(ceewaahhh)....khas untuk follower aku yang telah mencecah yang ke 10.(hehehe) .....(jadi la dulu lama2 t jadi bukit jambul kan???) sebagai penghargaan sila la ambil benda ni untuk kesemua follower yang ada kat dalam blog aku ni....

BannerFans.com


*perkara penting aku belajar hari ni ialah......hati-hati pada kasut!!!!(kenapa???)biar aku je yang tau...huhuhu.......adios amigos...lambaba chichago milano...........................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...